Management assistent
Voltijds 38 uur - Relegem

Wie zijn we?

Schoonheid op alle vlakken is wat ons fascineert. In producten, behandelingen én in samenwerkingen. Esthetisch ondernemen noemen we dat. Daarbij is alleen het beste goed genoeg. Daarom leveren wij beauty en cosmedische oplossingen op basis van wetenschappelijk onderbouwde resultaten en studies. Behandelconcepten en apparatuur voor afslanken en huidverbetering die zorgvuldig worden ontwikkeld en getest. Zo zijn we er zeker van dat ze voldoen aan de hoogste normen voor veiligheid en effectiviteit voor jou en je cliënt. Altijd. Geen wonder dat wij de exclusief distributeur binnen de Benelux zijn van de Mesoestetic® Pharma Group, Lumi8, Slimline Cocoon, Icesculptor en Def. Plus. En heb je eenmaal onze hoogwaardige service ervaren dan weet je het zeker; dit is de norm.

Welkom bij Aesthetic Solutions®. The Next Level of Beauty !

Hoofdkantoor:
Schapenbaan 28
1731 Relegem

Trainingslocaties:
Relegem (BE) en Nederweert (NL)

Vacature

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je denkt mee met het managementteam over de organisatie en dagelijkse verbetering van AS 
  • Je communiceert nauw met het bestuur en rapporteert daar dagelijks een update van de stand van zaken binnen de backoffice/magazijn 
  • Je bent de verantwoordelijke als het management niet aanwezig is op kantoor om de focus onder de collega’s binnen de backoffice te behouden en collega’s hierop aan te spreken 
  • Je werkt nauw samen met je collega’s van de Backoffice en bij afwezigheid zijn jullie elkaars back-up voor de lopende zaken. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor uitstekend georganiseerde backoffice 
  • Je bent een organisatorische duizendpoot die graag de leiding neemt om het management te ondersteunen bij het organiseren van een groot evenement en het opvolgen van deadlines(zoals beurzen, congressen etc.) 
  • Je staat in voor de voorbereiding, organisatie en opvolging van bedrijfsmeetings 
  • Je maakt de agenda en notules van de interne meetings 
  • Je bent verantwoordelijk voor de algehele organisatie van bedrijfsbezoeken in het buitenland 
  • Je behandelt/begeleidt inspectie bezoeken en doet de dossieropvolging hiervan 
  • Je bent verantwoordelijk voor een groot gedeelte van de administratieve verwerkingen op vraag van de directie 
  • Je doet aanvragen van subsidies en vergunningen bij overheidsinstanties 
  • Je zorgt voor de verwerking van de post zodat deze bij de juiste persoon op de juiste afdeling terecht komt 
  • Je neemt de telefoon aan als de collega’s bezet zijn en zorgt voor een hartelijke ontvangst van onze bezoekers 
  • Je waakt over de netheid van de kantoren en AS Academy 
  • Je verzorgt de bestellingen van kantoormateriaal en andere zaken die nodig zijn voor een goede werking van de backoffice 
  • Je stelt huurcontracten van onze behandelsystemen op 
  • Je lost klachten en uitdagingen op 
  • To do zaken volg je ten aller tijden op en verlies jij nergens uit het oog 

Jouw profiel:

  • Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring als ondernemende management assistent 
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) 
  • Je hebt een perfecte kennis van de Nederlandse en Franse taal en een goede kennis van de Engelse taal, in woord en geschrift 
  • Je beschikt over sterke organisatorische en problem solving skills 
  • Je slaagt erin om te multitasken en om prioriteiten te stellen 
  • Je bent gedreven, resultaat en servicegericht 
  • Je bent proactief en perfectionistisch 
  • Je bent stressbestendig en kan ingrijpen bij uitdagingen 
  • NEE bestaat niet in jouw woordenboek. Je zal altijd kijken en vervolgens zoeken naar een oplossing 
  • Jouw communicatie is zeer snel, correct duidelijk en op hoog niveau 
  • Je kan zowel goed samenwerken als zelfstandig werken binnen een team 
  • Je neemt de verantwoordelijkheid om initiatieven te nemen en dit voor te stellen aan het management 

Wij bieden jou:

  • Een aantrekkelijk en interessant salarispakket met extralegale voordelen zoals 13de maand, groeps- en hospitalisatieverzekering. 
  • Je maakt deel uit van onze typische bedrijfscultuur: medewerkers waarderen de positieve sfeer en aangename familiale werksfeer in een snel groeiend bedrijf. 
  • Groeimogelijkheden die recht evenredig zijn met jouw inspanningen en resultaten 
  • De leukste collega’s in Nederland, Luxemburg en België 😉 

Is deze vacature echt iets voor jou?

Stuur je cv met foto en motivatiebrief naar info@aes-solutions.be. Of vul ons onderstaand formulier in. Wij behandelen jouw ingezonden cv met zorg en discretie.

Is deze vacature echt iets voor jou?

Stuur je cv met foto en motivatiebrief naar info@aes-solutions.be. Of vul ons onderstaand formulier in.
Wij behandelen jouw ingezonden cv met zorg en discretie.

X